В рамках тижня до Всесвітнього Дня здоров’я викладачі природничих наук, Чорна Світлана та Бартко Жанна, запропонувати нове бачення моделі здоров’я сучасного підлітка, презентувавши конкурс-проєкт «Особиста програма зміцнення здоров’я».
Метою проєкту є формування в студентів здоров’язбережувальної компетентності шляхом розвитку практичних навичок оцінки фізичних показників здоров’я людини, самоаналізу власної поведінки студентів через презентацію особистої діяльності та стилю життя протягом доби, місяця, років…
Кожна з сорока пошуково-дослідницьких робіт проєкту, які взяли участь у конкурсі, представляє модель здоров’я особистості очима підлітків; спонукає студентів до творчого аналізу життєвої істини через сучасні мультимедійні засоби; формує особисті навики поведінки, що орієнтують молодь на здоровий спосіб життя.
За результатами конкурсу до презентаційного тижня моделі здоров’я було відібрано дев’ять робіт студентів Ганзюк Анастасії (ТЗ 78/9); Кучер Тетяни, Урсуленко Єлізавети, Апостол Анастасії, Вовчук Катерини і Нестеренко Єлізавети (КД 23/9); Мухи Дарини, Мар’янчук Анни (Б 66/9); Зімборської Інни і Гулімовської Марини (ВХП 45/9), з творчістю яких ми знайомилися в рамках тижня до Всесвітнього дня здоров’я та оцінювали вподобайками…
За результатами глядацьких симпатій І місце зайняла творча доробка
Зімборської Інни і Гулімовської Марини (ВХП 45/9); ІІ місце – Урсуленко Єлізавети, Вовчук Катерини і Нестеренко Єлізавети (КД 23/9); ІІІ місце – пошуково-дослідницький проєкт Ганзюк Анастасії (ТЗ 78/9).