Психологічна підтримка

Мельник Ольга Святославівна практичний психолог коледжу

Професійне кредо: Вислухати, зрозуміти, допомогти
Життєве кредо: «Стався до інших так, як ти хотів би щоб ставилися до тебе» (Народна мудрість)
Основною метою діяльності є підвищення ефективності педагогічного процесу, розвиток і формування зрілої професійно орієнтованої особистості, захист психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
Освіта вища.
Кваліфікація за дипломом – магістр психології.
Спеціалізація. Організаційна психологія.
Професійна кваліфікація. Психолог, організаційний психолог. Викладач психології.

Кабінет практичного психолога №224
з 8-00 до 17-00 кожного дня.

Брала участь в міжнародній науково-практичній конференції «Дорога додому». «Виклики психологічної і психотерапевтичної допомоги в умовах сучасності. Перспективи теорії та практики психодрами» та в І Всеукраїнській конференції «Реабілітація: соціальна, психологічна, фізична» в 2019 році
З 2020 року працює практичним психологом у Відокремленому структурному підрозділі “Могилів-Подільський технолого-економічний фаховий коледж Вінницького національного аграрного університету”
Брала участь в семінарі-тренінгу в рамках роботи методичного обєднання практичних психологів та соціальних педагогів закладів фахової передвищої освіти Вінницької області на тему: «Вплив мотивації на якість освітньої діяльності студентів 2019 р.
Приймала участь у всеукраїнській науковій онлайн конференції: «Формування особистості: виклики часу і нові контексти розвитку» 2020 року
Пройшла підвищення кваліфікації за темою «Самозбереження особистості в ситуації пандемічної тривоги 2020 р.
Приймала участь в міжнародному фестивалі психодрами «Пятий елемент» та вебінарі: «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистаційного навчання в період COVID -19» у 2020 р.
Приймала участь в VII міжнародному конгресі зі спеціальної педагогіки і психології: «Діти з особливими потребами: від рівних прав до рівних можливостей» та крулому столі присвяченій освітній реформі в Україні на тему: «Технології забезпечення роботи практичного психолога, з дітьми з особливими освітніми потребами у 2021 р.

Гарячі лінії:

з питань запобігання Булінгу 116-000

Національна безкоштовна лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів 0 800 505 501 або 527

Національна дитяча «гаряча» лінія для дітей та про дітей 0 800 500 225 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України 116 – 111 безкоштовно з мобільного

Національна “гаряча лінія” з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації загальноєвропейський номер 116– 123

Національна «Гаряча лінія» з проблем ВІЛ/СНІД 0-800-500-45-10

Національна «Гаряча лінія» з питань запобігання насильству у сім’ї та захисту прав дітей 0-800-500-33-50, 386

Національної Гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД та туберкульозу 0-800-500-451; 0-800-50-30-80

Основні завдання:
– сприяти повноцінному й інтелектуальному розвитку студентів;
– забезпечити індивідуальний підхід до кожного студента;
– допомагати студентам в життєвому самовизначенні, вибору шляхів самореалізації та професійному розвитку.
Робота спрямована на:
-роботу з педагогічними працівниками у атестаційний період;
– організацію роботи з адаптації першокурсників;
– організацію роботи з обдарованими студентами;
– організацію роботи з важковиховуваними студентами;
– організацію роботи з попередження суїцидальних проявів та насильницьких дій;
– урегулювання конфліктів;
– психопрофілактика та психоконсультаційна робота з студентами, батьками, педагогами;
– просвітницько-методична робота.
Функції психолога коледжу:
– діагностична;
– консультаційна;
– просвітницька;
– корекційна;
-профілактична;
– зв’язок з громадкістю.
Особистісні якості: висока відповідальність та працелюбність, комунікабельність, вміння підтримувати ділові контакти та приймати рішення в нестандартних ситуаціях, етичність, ініціативність, креативність та творчість, самовідданість улюбленій роботі.

Нормативно-правова база

(з нормативно-правовою документацією можна ознайомитись на сайті: zakon.rada.gov.ua)

Перелік документів, наказів, які необхідно знати та використовувати в своїй роботі практичному психологу навчального закладу.
Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність психологічної служби в системі освіти (їх наявність є обов’язковою в кабінеті практичного психолога)
1. Декларація прав людини.
2. Конвенція про права дитини
3. Європейська соціальна хартія від 18.10.1961 року. Прийнята Радою Європи в Турині. Вступила в силу 26.02.1965 року.
4. Декларація прав дитини.
5. Конвенція ООН про права дитини.
6. Конституція України.

Закони України:
1. Закон України «Про освіту».
2. Закон України «Про загальну середню освіту».
3. Закон України «Про позашкільну освіту».
4. Закон України про охорону дитинства.
5. Закон України від 16.11.2022 р. № 2759-IХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання та протидії мобінгу (цькуванню)».
6. Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за належне виконання обов’язків стосовно охорони життя та здоров’я дітей, а також за зловживання опікунськими правами від 23 вересня 2010 року № 2556-VI.
7. Закон України 18.12.2019 №2657-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».
zakon.rada.gov.ua

Накази МОНУ:
1. Лист МОН від 29.03.2022№ 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».
2. Лист ІМЗО від 29.03.2023№ 21/08-479 «Про Всеукраїнську програму ментального здоров’я «Ти як?».
3. Лист МОН від 06.09.22 № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році».
4. Лист ІМЗО від 15.05.2023 № 21/08-793 «Про психологічні хвилинки».

Інші регламентуючі документи:
1. Посадова інструкція практичного психолога навчального закладу.
2. Графік роботи, затверджений керівником закладу.
3. Етичний кодекс практичного психолога.
4. Інструкція з охорони праці.