Мельник Ольга Святославівна практичний психолог коледжу
Професійне кредо: Вислухати, зрозуміти, допомогти
Життєве кредо: «Стався до інших так, як ти хотів би щоб ставилися до тебе» (Народна мудрість)
Основною метою діяльності є підвищення ефективності педагогічного процесу, розвиток і формування зрілої професійно орієнтованої особистості, захист психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
Освіта вища.
Кваліфікація за дипломом – магістр психології.
Спеціалізація. Організаційна психологія.
Професійна кваліфікація. Психолог, організаційний психолог. Викладач психології.
Брала участь в міжнародній науково-практичній конференції «Дорога додому». «Виклики психологічної і психотерапевтичної допомоги в умовах сучасності. Перспективи теорії та практики психодрами» та в І Всеукраїнській конференції «Реабілітація: соціальна, психологічна, фізична» в 2019 році
З 2020 року працює практичним психологом у Відокремленому структурному підрозділі “Могилів-Подільський технолого-економічний фаховий коледж Вінницького національного аграрного університету”
Брала участь в семінарі-тренінгу в рамках роботи методичного обєднання практичних психологів та соціальних педагогів закладів фахової передвищої освіти Вінницької області на тему: «Вплив мотивації на якість освітньої діяльності студентів 2019 р.
Приймала участь у всеукраїнській науковій онлайн конференції: «Формування особистості: виклики часу і нові контексти розвитку» 2020 року
Пройшла підвищення кваліфікації за темою «Самозбереження особистості в ситуації пандемічної тривоги 2020 р.
Приймала участь в міжнародному фестивалі психодрами «Пятий елемент» та вебінарі: «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистаційного навчання в період COVID -19» у 2020 р.
Приймала участь в VII міжнародному конгресі зі спеціальної педагогіки і психології: «Діти з особливими потребами: від рівних прав до рівних можливостей» та крулому столі присвяченій освітній реформі в Україні на тему: «Технології забезпечення роботи практичного психолога, з дітьми з особливими освітніми потребами у 2021 р.
Основні завдання:
– сприяти повноцінному й інтелектуальному розвитку студентів;
– забезпечити індивідуальний підхід до кожного студента;
– допомагати студентам в життєвому самовизначенні, вибору шляхів самореалізації та професійному розвитку.
Робота спрямована на:
-роботу з педагогічними працівниками у атестаційний період;
– організацію роботи з адаптації першокурсників;
– організацію роботи з обдарованими студентами;
– організацію роботи з важковиховуваними студентами;
– організацію роботи з попередження суїцидальних проявів та насильницьких дій;
– урегулювання конфліктів;
– психопрофілактика та психоконсультаційна робота з студентами, батьками, педагогами;
– просвітницько-методична робота.
Функції психолога коледжу:
– діагностична;
– консультаційна;
– просвітницька;
– корекційна;
-профілактична;
– зв’язок з громадкістю.
Особистісні якості: висока відповідальність та працелюбність, комунікабельність, вміння підтримувати ділові контакти та приймати рішення в нестандартних ситуаціях, етичність, ініціативність, креативність та творчість, самовідданість улюбленій роботі.